Veel gestelde vragen: overige vragen

Heeft u nog vragen?

Neem contact met ons op.

Bel ons op onderstaand nummer.
Bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur.

Wat vervelend dat u uw pas kwijt bent. U kunt in de ' Mijn Stadspas'  omgeving (website en app) aangeven dat u uw pas verloren bent, laten blokkeren en een nieuwe pas aanvragen. Of neem contact op met de Service afdeling van de Stadspas Venlo.

Om te kunnen inloggen heeft u uw inloggegevens nodig. Klik op wachtwoord vergeten om een nieuw wachtwoord aan te maken. Komt u er niet uit, neem dan contact op met de Service afdeling van de Stadspas Venlo.

U kunt de fysieke Stadspas Venlo direct gebruiken bij de aangesloten partners.

Wilt u uw tegoed inzien, waar u uw tegoed heeft besteed of de digitale pas gebruiken, dan heeft u een account nodig. Hiervoor heeft u een e-mail adres en internet nodig Vraag een familielid, vriend of hulpverlener om u te helpen. Komt u er echt niet uit, neem dan contact op met de Service afdeling van de Stadspas Venlo.

Neem contact op met de Service afdeling van de Stadspas Venlo. We zijn op werkdagen bereikbaar van 09.00 – 17.00 uur.